Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

MUG&Paris Berlin -starcie ślubnych TYTANÓW :) GOLD

Hej :)
Dzis przychodzę do Was w formie starcia :)
-------------
Będe prrównywać dla Was dwa najpiękniejsze ślubne pyłki.
Pisze ślubne pownieważ nie wyobrażam sobie makijaży ślubnych bez takiego błysku.
Mowa o słynnym wsród  wizażystek i blogerek pyłku Makeup Geek 
,,New Years EVE"
Wiem ,ze niektóre z Was marza o tych kosmetykach! a pigmenty i cienie są marzeniem wielu :)
Dlatego postanowiłam poszukać kilku zamienników dostępnych dla wiekszości.
Gdyby nie fakt,ze firma nie dała mi do przetestowania kilku kosmetykow -sama tez pozostałabym osobą śliniącą sie na samą mysl o cieniach i pigmentach Mug.
Do rzeczy-
Jest odpowiednik w drogerii internetowej tego cudeńka ;)
Mowa o pyłku z Paris Berlin.
Znalazłam go przez przypadek poszukując nowych pigmentów z połyskiem.
-----
pyłek znajdziecie na Best Makeup.pl
 PORÓWNANIA;
MakeupGeek-
biszkoptowy pyłek z mnóstwem złotych drobinek.
Cena-6.99 $
pojemnosc-1.4g
dostepność-dość kiepska(na stronie inter Mug w Ameryce)
zalety;
cudowne wykończenie,złota poswiata,dobrze sie trzyma,nakladałam go na mokro,na baze lub na cień i w zależności od sposobu nakladania daje inny efekt.
Mi na oku wytrzymuje długo,nie zbija sie,nie niknie itd choć słyszałam inne opinie ;)
Początkowo nie byłam do niego przekonana,ponieważ wydawało mi sie ze ten kolor  biszkoptowy powinien zostawac a on niestety przy aplikacji sie ulatnia i zostaje tylko -złoto.
wady;
  dostępność,niestety bez peypala nie kupicie go nigdzie,chyba ze ktos kto ma sie podzieli.
Okropne pudelko bez wieczka,pigmenty ktore dostałam byly bez sitka i przez właśnie ten fakt za kazdym razem kiedy otwieram opakowanie jakaś częśc cienia wysypuje się itd.
Wadą moze być tez fakt ze pylek jest w kolorze cielistym i taki efekt powinien dawac,ale niestety ten kolor przy aplikacji sie gdzieś ulatnia jak juz wczesniej napisałam a wypróbowałam wiele metod ;)
Paris Berlin-
Pyłek z podobnej serii,mleczna poswoata z mnóstwem złotych drobnych drobinek :)
Cena;39,90
pojemność;6g!!!
dostępność-BestMakeup.pl
zalety;
Piekne  delikatne wykończenie.Cudowny pylek ktory jak wczesniejszy ma wiele zalet,genialny błysk,idealny do wewnetrznego kącika jak rowniez do nakladania na cała powierzchnie oka,cudnie wygląda nałozony na jakiś matowy cień badz nawet satynowy.W przeciwieństwie to Mug zostawia wielowymiarowy błysk.
Moim zdaniem jest w tej własnie kwestii wielowymiarowości o niebo lepszy.
Jest dość zbity przez to z opakowania wogóle go nie ubywa,łatwy w aplikacji.Świetne opakowanie,które w przeciwieństwie do Mug nie dość ze ładnie wygląda to fajnie się z niego aplikuje cień.Jest dostępny,cena moze i nie mała ale jak na gramature to 4x wiecej niz Mug(zawsze mozna z kimś kupić na poł)
Jeden z piekniejszych pylków w mojej kolekcji
wady;
brak!
-----
-oopokażę Wam jak mniej wiecej wyglądaja :)
Na oczach praktycznie róznicy nie ma,ale tak na sucho,na kartce efekt jest inny ;)-------
pokaże teraz jak mniej wiecej wygladaja;
MOIM SKROMNYM ZDANIEM RÓŻNIĄ SIE TYLKO W OPAKOWANIACH OD SIEBIE
jeśli chodzi o efekt na oku to prawie to samo ;)






 można zobaczyć ,ze różnią sie kolorem,ale na oku niestety tego nie widac
Pyłek Mug ,,New Years EVE" nałozony od lewej na baze i bez





Pyłek Paris Berlin-nalożony na baze od lewej i bez
oczywiście na oku wyglądają troszke inaczej a swietle dziennym
OBŁEDNIE!!!!
jeszcze zdj na białej kartce do światła dziennego;
______________
przykład makijazu z wykorzystaniem pyłku
Paris Berlin-nałożony na sucho-na cień
___
przyklad z uzyciem New Years EVE MUG  na środek powieki


__________
podsumowanie;
Gdybym miała wybrać swojego faworyta wybrałabym ParisBerlin ze wzgledu na zalety o których wcześniej wspominałam,nie umniejszam absolutnie New Years EVE ponieważ miałam go najpierw i byłam nim oczarowana i w sumie nadal go bardzo lubie ;)
Myśle ze pyłki z takim wykończeniem brokatowym są idalne do makijazy ślubnych i wieczorowych dlatego każda wizażystka powinna mieć je w swoim kufrze
POLECAM X 1000 :)
Dajcie znać czy macie i lubicie :) !

4 komentarze:

  1. Małe podobieństwo, wiec na pewno nie można tu mówić o zamienniku, ale oba są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mi wierzyć na słowo ze na oku wyglądaja identycznie :)

      Usuń
  2. Rewelacja! warto czasem poszukać zamiennika ;)

    OdpowiedzUsuń