Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2015

Szybki i TANI sposób na ,,dom" dla moich pomadek :)

WITAJCIE KOCHANE! <3
 
Dzisiejszy post jest o!~?
Moim szybkim i taniutkim sposobie na przechowanie pomadek.

 
 
 Przy okazji porządków przedświątecznych,znalazłam pudełko i wpadłam na pomysł :)
```````
 
Jakis juz  czas poszukiwałam pudełka na pomadki ,nie chciałam zeby to były palety z magnesami tylko coś co zrobie szybko(bez topienia pomadek) i bede mieć zawsze pod ręką.
Plastikowe pudełko o ,którym mowa jest po.....
gumkach :)
Kupiłam je jakiś czas temu moim córkom do robienia bransoletek.:)
`````````
Pudełko ,które ja mam posiada 10 miejsc na pomadki,zmieści sie w nim ok 10g produktu-to bardzo duzo zważywszy na to ze pomadka ma ok 4g
Pudelko jest z plastiku o wymiarach 13x6,5 cm
Duzym plusem jest także to ,że wieczko dotyka pojemników.
Juz wiem ,ze bedzie idealna alternatywą dla mnie  bo zmieściłam tu wiekszość moich ulubionych pomadek!
Rewelacją byłoby gdyby miało np 20 miesc mniejszych ,ale przeciez zastosowanie tego pudełeczka było inne ;)-
Wyciągnięcie pomadek zajęlo mi ok 5 min! :)
Nie miałam przy sobie zadnej szpatułki wiec uzyłam-PENSETY ;) i kilku mokrych husteczek by wytrzeć pigment z pensety jak wciskałam drugą pomadkę.
Wygląda to tak!
Chyba nie żle?;)
w tyle opisałam sobie produkty i numerki,takze na szybkiego -na zwykłych metkach do cen
 
Przy okazji podam swotche pomadek,które lubie i polecam w mega przystępnych cenach :)
od lewej;
*Maybelline ,,Electric ORANGE"912
*INGLOT 820
*NYX ,,FIRE" 599
*NYX,,PARIS" 620
*PAESE 35
Od lewej;
*MUR ,,AtomocShade"
*KOBO Sensual Purple 305
*RIMMEL ,,Kate"22
*PAESE 44
*NYX,,Tea Rose" 628
~~~~`~~~~
Więc tak to wygląda:)
Dajcie koniecznie znać czy podoba się Wam mój sposób na pomadki?
Może okaże się ,ze to wcale nie mój sposób??:)
~~~~~~~~~~~~~~

10 komentarzy:

  1. Super pomysł, ja myślałam o pudełku po modelinie albo plastikowych tipsach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłabym tego zrobić dla moich pomadek, strasznie płakałabym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi zostawiłam sobie maczki i estee bo tez mi było zal ;0

      Usuń
  3. Sposób świetny! Ja też tak w końcu pokombinuję ze swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do dzieła!koniecznie daj znac jak wyszlo :)

      Usuń
  4. tez mi by bylo szkoda choc sama je stopilam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki wspaniały kolor tej szminki kobo 305!
    sposób na pomadki jest bardzo praktyczny - mniej miejsca zajmują i mniej ważą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki dobrze było by na kilka sekund włożyć do mikrofali, wyrównała by się struktura dzięki czemu wyglądały by estetyczniej w tym pudełeczku :)
    Trzeba tylko sprawdzić czy pudełko nadaje sie do mikrofali.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za rade..pudelka niestety nie moge wsadzic :( ;)

      Usuń