Obserwatorzy

wtorek, 16 czerwca 2015

Prezenty/// od Born Preety Store///zdj i kilka słow o akcesoriach..

Hej PIĘKNE moje :).
Nadrabiam zaległosci i przychodze dziś z postem,,prezentowym''
Sa to rzeczy ,które dostałam do przetestowania od

Born Pretty Store 

=====

Wybrałam sobie kilka rzeczy.
Do dyspozycji miałam z tego co pamietam ok 20$.
Nie mogłam wybrac pędzli i kilku rzeczy-wiec od razu się skupiłam na linkach ,które mi przesłano na maila..i tak mialam kilka stron propozycji..


=====
Moja uwaga skupiła sie od razu na rzesach ;)
Mają dośc duzy wybór na stronie
Wybrałam komplet 20szt-takich które najbardziej mi sie spodobały-koszt ich to ok 5$ wiec naprawde sie oplaca,zrobie osobny post z rzesami i rezcenzje jak sie je nosi,naklada itd ;)

------
Kolejna rzeczą ,która zamówiłam byly naklejki na oczy ;0
Naklejki nadadza sie na makijaz sesyjny,sa welurkowe,przyklejone na plastiku koszt ok 2$

------
Zamówiłam również zestaw do maseczek ;)
Mysle ze przyda mi sie bardzo...
Silikonowa miseczka,pędzelek do masek,szpatulka do wosku np,i zestaw miarek-naprawde fajne rzeczy,które juz wyprówboałam ;0
koszt ok 3$

------
Na początku mojej kariery z wiazem,malując klientki poszukiwałam przyządu,który ułatwi mi malowanie rzęs ;).Już wtedy trafiłam na taki plastikowy fikuśny gadzecik,ale jakoś nie kupiłam go.Teraz gdy zobaczyłam go na stronie od razu był na liscie moich zakupów ;)
Przyznam ,ze jestem bardzo ciekawa czy da rade ?!
koszt ok 1$

------
Dostałam również takie słodkie maleńkie jajeczko do korektora.
Był to raczej gratis bo go nie zamawiałam ;)
Przyznam ,ze chyba ono mi sie spodobało najbardziej,moze ze względu na gabaryty hihi ;)

-----
-----

Kilka słów o zamówieniu.
Dosc długo trwa realizacja bo w moim przypadku od 28 maja do 15 czerwca.
Nie dziwi mnie to jednak bo paczka idzie az z Chin.Miała iśc ok m-ca  wiec spoko,ze szła ponad dwa tyg ;)
kontaktowałam sie w sprawie zamówienia itd mailowo .
Rozmowa była utrudniona bo nie znam języka ang. a tłumacz cięzko ,,tłumaczył''..;0
Dałam rade i tak po trzech mailach dostałam paczke( dośc długo czeka sie na odpowiedz bo na jednego maila czekałam ponad tydz)
-----
Jeśli chcecie rezenzje akcesoriów i rzęs zrobie ją z przyjemnością.
Zapraszam do sklepu bo maja naprawde duzy asortyment-mozna sie pogubic ;)

---------------------------------------------------
POZDRAWIAM WAS KOCHANE <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz