Obserwatorzy

czwartek, 16 lipca 2015

REGENERUM/ balsam w spreyu/serum!opinia/sucha skóra

Witajcie KOCHANE

Dzis nie typowo-ponieważ o balsamie do ciała..
Mowa o słynnej juz firmie REGENERUM i balsamie do ciała w spreyu.



..........................................................................

Co jakiś czas marka REGENERUM wypuszcza jakieś nowości ,które sa według wiekszości hiciorami.
Miałam juz chyba wszystkie kosmetyki do pielęgnacji z tej firmy i wiekszośc mi się sprawdziła.
Jako,ze jestem posiadaczką bardzo suchej skóry na ciele( a tłustej na twarzy ;)-paradoks! ;) to postanowiłam ,ze musze wypróbowac owy kosmetyk i zobaczyc czy mi sie sprawdza...chciałam poszukac jakiejś alternatywy na lato po porannym prysznicu..

...........................................................................

Kilka słów o mojej skórze;
mega sucha skóra,wrażliwa,atopowa,problemy z hormonami jeszcze to potęguja.

Moja pielęgnacja;

Balsam i kremowy zel do mycia CETAPHIL(DWA RAZY DZIENNIE BALSAM DO CIAŁA)
szare mydło,peeling drobnoziarnisty z Sopotspa ZIAJA
Są to kosmetyki,które robią dobrze mojej skórze i sprawdzone od lat.

.......................................................................

W lecie moja skora jest w lepszej kondycji,ale stan pogarsza się w okresie grzewczym i ciągnie się do wiosy. W lecie jest lepiej  WIĘC moge pozwolic sobie na luksusy typu pachnące balsamy,pianki itd ;)
Wiec testuje...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA;

*REGENERUJĄCE SERUM DO CIAŁA ,,REGENERUM''-W postaci lekkiej pianki natychmiast i długotrwale nawilża oraz odzywia skórę ,pozostawiając ja jedwabiście miękką.Serum intensywnie nawilża i regeneruje skórę,nawet  bardzo suchą,odwodnioną lub podrażnioną na skutek niekorzystnego działania czynników zewnetrznych9 m.in mrozu,wiatru czy słońca)

*Obecne w serum ekstrakty z nagietka,aloesu,opuncji,miodu,gruszki i marakui dogłebnie nawilżają skóre a galaktomanny -naturalne cząsteczki nawilżające,zatrzymuja wode w naskórku i ograniczaja jej odparowywanie-dzieki temu skóra utzrymuje wysoki poziom nawilżenia przez długi czas.Serum wzbogacono o olejek arganowy,który oprócz właściwości odżywczych i nawilżających ,odbudowuje warstwe  hydrilipidową skóry,przywracając jej naturalne funkcje ochronne.Dzieki temu serum nie tylko regeneruje i koi skórę,ale równiez zabezpiecza ja przed ewentualnym podrażnieniem.
Skład został wzbogacony o aktywne czasteczki kolagenu,które ujedniają i uelastyczniają skórę.Wyciag z awokado,który działa antyoksydacyjnie i przeciwstarzeniowo a takze w pantenol( prowitamine B5) O silnych właściwościach nawilżających i odżywczych.Lekka konsystencja serum szybko się wchłania co umozliwia ubranie ubrań natychmiast po aplikacji

*Wystarczy spryskac ciało

*Pojemnośc-180 ml-157g

*Cena-18,90

------------------------------------------------------------------------------------

Moja opinia;

*zalety;

Balsam jest bardzo praktyczny,super dla osób leniwych,które chca nawilżyc skóre w bardzo szybki sposób.Spryskujesz nim ciało jak np dezodorantem a powstała piane rozsmarowujemy w ciałe ciało.Fajne w nim jest to,ze nie trzeba spryskiwac go w każde miejsce na ciele  bo piane trzeba rozetrzec ;)
Jeśli chodzi o  samo nawilżenie-moim zdaniem nie sprawdzi sie na co dzień dla osób z podobną skórą jak ja,ale dla kogoś kto ma zwyczajnie suchą,odwodniona,zrogowaconą nawet -to strzał w dziesiątkę!:)
Naprawde fajnie sprawdziła sie nawet u dzieci(jesłi nie są uczulone na jakiś składnik).Idealny po opalaniu bo dzieki składnikom nawilżającym i łagodzącym super radzi sobie z podrażnioną skórą.
Ma przyjemny kwiatowo-owocowy zapach,który dośc długo utrzymuje sie na skórze.
Faktycznie zmiękcza skóre!

*wady;
Niestety nie wiemy kiedy sie skończy.Uzyłam go ok 15 razy i jeszcze czuje ,że na kilka razy starczy.Niestety nie wiem na ile :(
-------------------------------------------------

Tak wygląda na skórze po spryskaniu;

---------------------------------
===========
Dajcie znac czy stosowałyście to serum i czy lubicie.:)
A.<3





3 komentarze:

  1. Moze sie skusze bo jestrm mega niecierpliwa w pielegnacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wypróbuj emolienty dermedica, bardzo polecam lotion :), a co do regenerum to mnie chyba skusiłaś... Jeśli zmiękcza naskórek, to muszę to wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tym, że jest w sprayu, idealny na lato i wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń