Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2015

Galeria prac,,SZALONA jesienna metamorfoza''

Cześc KOCHANE <3

Dziś jak obiecałam wstawie zdjęcia z prac konkursowych na 

,,SZALONĄ JESIENNĄ METAMORFOZE''

Kilka słów ode mnie-
Czym bede się kierowac przed wyborem dwóch prac.?
Dlaczego akurat te prace wygrają.?

-------
Wszyscy co mnie znają wiedzą ,ze jestem osobą bardzo szczerą i bezstronną.
Dlatego musze to napisac-spodziewałam sie naprawde SZALONYCH metamorfoz.Nie chodziło mi o ,,normalny makijaż''tylko raczej o coś ,,innego'''.
...tu jest problem ,bo wszystkie prace co dostałam sa wykonane PERFECT.!
Naprawde podobaja mi sie kazde metamoerfozy-moze niektóre bardziej bo są utrzymane w mojej technice,estetyce itd..Ale na pewno kazda jest piękna.Szkoda tylko ze nie było nic szalonego-prócz jednej pracy która naprawde jest szalona ;).Ale oceniac musze zgodnie ze sobą i w przekonaniu,ze naprawde to właśnie ta praca mi sie spodobała...
Jesli przypatrywałam się jej dłużej to znaczyło,ze mi sie spodobała.Poziom naprawde wyrównany wiec będe miec trudny wybór!
Uznajmy,ze dla jednej jest szalona kolorowa linia wodna i zakręcone włosy..a dla innej ciemne oko ;)
Wiec jesli to juz mamy wyjaśnione to kazda jest na pewno szalona na swój sposób.;)

--------------------------------------------------
PRZEDSTWIAM WAM DZIEWCZYNY I ICH PRACE.
(czekam na dane jeszcze do jednej pracy)
Kolejnośc jest przypadkowa.



Dorota Wiechowska
Joanna Muzalewska
Małgorzata Grzywacka
Agnieszka Bujanowicz
Milena Kopec
  Natalia Wabich

Dominika Dzierzok
Arleta Sobota
Ewelina Harasimiuk
Klaudia Mendyk
Kinga Smalec
Karolina Kuklińska
Paulina Syberia
Katarzyna Lachowicz -Burda
Jolanta Miś


Natalia Uliasz 
Sandra Szarek

Karolina Babiś

MIŁEGO OGLĄDANIA!
JESZCZE RAZ DZIEKUJE ZA KAZDĄ PRACE-PONIEWAZ WIEM ZE ZROBIŁYSCIE TO NAJLEPIEJ JAK POTRAFICIE-PRACE SĄ PIĘKNE!!!! <3

Ania Kasprzyk
Natalia Oswald
Anna Wawrzeńczyk

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania moje nazwisko ma mały błąd :D Babiś :))
    Powodzenia:))) i też trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sORYYY chora jestem i ledwo zipie..az sie dziewie ze Twoje tez pomylilam..LAMAGA ze mnie <3

      Usuń
    2. Nic się nie dzieje:) - zatem powrotu do zdrówka :*

      Usuń
  3. wkradł się błąd przy moim zdjęciu, mam na imię Natalia, nie Klaudia :) a prace według mnie wszystkie godne uwagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuuu dziewczyny-sorki z goraczką jaką mialam wczoraj i zreszta dzis tez ciezko mi sie bylo skupic-PRZEPRASZAM NAPRAWDE...

      Usuń
  4. ja w wielu pewne szaleństwo widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są piękne na swój sposób. Wiadomo....każda z nas jest inna i podoba jej się co innego. Wybór trudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy makijaż jest piękny, jednak to coś co urzeka na pierwszy rzut oka jest w makijażu P. Wawrzeńczyk Anny fantastyczne oryginalne wykonanie, pełnia intensywnych kolorów

    OdpowiedzUsuń