Obserwatorzy

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Norweskie zakupy KOSMETYCZNE/Nowosc -cienieH&M/Smashbo/RT/Clinique/.BUBEL-UrbanDacey

Hejjjjj :)

Dziś przedstawie Wam moją opinię na temat kilku moich nowości kosmetycznych.
Zakupy dokonałam w Norwegii gdzie przebywałam na wakacjach.Relaks sprzyjał wydawaniu pieniędzy.Ceny nieznacznie się różniły od tych cen w PL ale mimo wszystko i tak sie opłacało tym bardziej ,ze mogłam zobaczyc na żywo niektóre rzeczy...:)


produkty na które sie pokusiłam to;
4cienie z najnowszej-ppowiedziałabym ekskluzywnej kolekcji H&M
zestaw pędzli to twarzy RT
puder mineralny ze SMASHBOX
baza anti age UD
podkład MAC
puder matujacy CLINIQUE
baza nawilzająca SMASHBOX
---------------------------------------------------------
ZACZNE OD FAWORYTÓW;
Baza nawilżająca ze Smashbox-genialna baza nawilżajaca. Najlepsza jaką miałam,daje efekt delikatnej skóry,radzi sobie z delikatnie suchymi skórkami,z większymi problemami raczej poradzi sobie peeling i dopiero potem baza.
Przed nałożeniem podkładu przygotuj swoją skórę do makijażu za pomocą tej lekkiej formuły. Nawilżająca baza spełnia potrzeby skóry suchej i tworzy barierę ochronną maskującą zmarszczki i pory. 
CENA;(290 koron)

Zastosowana pod podkład gwarantuje gładką skórę o równomiernym kolorycie, a użyta samodzielnie - doskonały odcień skóry
Puder ze Smashbox,Zaawansowana formuła, składająca się ze złota, 48 minerałów, 11 aminokwasów oraz intensywnie działających peptydów poprawia kondycję skóry. W przeciwieństwie do większości pudrów, które są suche i ciastowate, opatentowany system nawilżania HALO zapewnia przez cały dzień nawilżenie i pomaga uzyskać promienną oraz zdrową cerę.
cena;320 koron(korony norweskie sa po ok 0,46gr)
Niestety nie są to kosmetyki tanie,ale naprawde warte swojej ceny,baza jest moja pierwsza baza z tej firmy,poniewaz  mialam probki tej marki nie przypadły mi do gustu,ale ta na stałe będzie goscic będzie  w mojej kosmetyczce ;).
Puder zaś jest moim drugim pudrem.Wczesniej maiłam w kolorze,,Light" i wydawał mi sie ciut za ciemny,dlatego tym razem zakupiłam ,,Fair' i jestem bardzo zadowolona z koloru.
---------------------------------------------------------
Kolejnym produktem w których się zakochałam miłoscią bezwzględną są cienie z najnowszej kolekcji H&M.
Będąc w Norweskim H&M i przechodząc między wieszakami natknęłyśmy się dopiero co powstałe gablotki   kosmetykow H&M.Cienie dopiero były wystawiane,ale kilka od razu przykuło nasze uwagi.Postanowiłysmy wybrac sobie 4 szt.Cena 59,50 koron.Dodam ,ze szata graficzna nowej kolekcji  bardzo  przypadła MI do gustu.Jeśli marzą sie komuś cienie Makeup Geek to ma szanse miec zamiennik POLSKI.Z cała powaga mogę je porównac do własnie cieni MUG.

,,LET IT SHINE''
*Piękny jasny kremowyo-złoty cień,który genialnie wygląda na oku.Najlepiej sie go aplikuje palcem.Posiada setki ,,opiłek'' złota.GENIALNY...:).Jedwabisty

CANDIED ALMOND
cudownie cieplutki karmelkowy braz,matowy cień,ale posiadające składniki ,które nie powoduja ,ze cień jest suchy,jest bardzo jedwabisty.

COCOA MAUVE
ciemniejszy ciepły brąc,tak jak poprzedni cień matowy,ale jedwabisty

DOWN  TO EARTH
cudownie masełkowy ciemny chłodny braż z mnóstwem takich drobinek-złoto-miedzianych,ale nie brokatowych.Naprawde piekny,godny uwagi brąz :)

------------------------------------------------------------------

Kolejnym Must havem na mojej liscie był Mac studio fix.Tym razem pokusiłam się o najjaśniejszy kolor NC 15 i przyznam szczerze,ze jest naprawde jasny ;)
270koron czyli akurat bardziej sie opłacało kupic go za granicą.

------------------------------------------------------------------------

Już jakis czas czaiłam sie na pędzle Real Techniques.
Miałam okazje je pomacac i wlasnie dlatego je kupiłam.Wybralam wersje do twarzy.
Zestaw zawiera 3 pedzle,do brazera,rozu,rozświet;acza.
Troche drogo wyszło bo aż 369koron,ale kupiłam by potem nie załowac , w PL cieżko dostac ten zestaw.Bardzo fajne mięciutkie pedzle ,które nałogowo uzywam od 3 tyg.
Ciekawostką jest to ,ze w Norwegii dostac je mozna w H&M!;0

,,sculpting brush""
Pedzel skośny do brązera,rózu,pudru itd
fajne zbite wlosie,idealny jak dla mnie do brazera


,,setting brush''
fajny mały pędzelek do rozświetlacza,słuzy mi również do omiatania okolic oczu

,,fan brush"
fajna,precyzyjna miotełka to rozświetlacza.

Pedzle mają jedną wade.Scierają sie napisy :(

------------------------------------------------------------------------

Puder CLINIQUE
PUDER z siostra kupiłysmy na lotnisku.
Koszt 250 koron.
  • Kontrola przetłuszczania,naturalnie udoskonalający skórę makijaż, wzbogacony minerałami
  • Na razie testuje i nie jestem w stanie powiedziec czy jest genialny.Na pewno wydajny i duze opakowanie bo az 35g.Transparentny.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jest i bubel.Mowa o kultowej juz marce URBAN Decay
W drogrii z szafą tej marki była w bardzo atrakcyjnej cenie 115 koron.Postanowiłam z siostra ją kupic.Jest to baza Anti-age UD.Wypróbowałam juz trzy razy i za każdym razem coś jest nie tak.Rozumiem ,ze przy upałach mi sie roluja cienie NA TEJ BAZIE,zreszta mam juz taki problem z moimi powiekami,ale zeby tez zanikały.Nie przypadła mi do gustu wogóle,lepka konsystencja,niechigieniczne opakowanie itd.Dam jej jeszcze szanse,ale marnie to widze.Uważam ,ze baza jest przereklamowana i nie umywa sie nawet do baz tańszych.O wiele lepsza była baza na powieke z HeAN.Takie jest moje zdanie.Nie musicie sie z nim zgadzac bo wiem ze to kultowy kosmetyk ;) i ze u wiekszości sie sprawdza.

--------
-----
---


Macie coś ??
Używacie?
Lubicie?
Czekam na wiadomosci jak u Was sie sprawdzają te kosmetyki :)
------
a.<3

2 komentarze:

  1. ten cień pierwszy jest cudowny <3 ciekawe czy będą w Pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle,ze powinny być w większych miastach,tak gdzie H&M MA gablotki z kosmetykami :)

      Usuń