Obserwatorzy

piątek, 21 sierpnia 2015

Moje królestwo/Makeup room/Meble/Ikea/CENY/jak urządziłam?!

WITAJCIE...:)


Wiem,ze niektóre z Was czekały na post dotyczący mojego ,,makeup-room-u''
Przepraszam,ze tak długo zbierałam sie do posta,ale brak czasu,wakacje ,dzieci itd utrudniły mi pisanie go.Pokój jeszcze nie wpełni skończony,ale zrobie aktualizacje jak juz wszystko bedzie tak jak ma byc...
"""""""
'''''



Jak wiekszośc z Was wie,zajmuje sie makijazem profesjonalnie,wiec potrzebowałam odrębnego pomieszczenia ,który umozliwi mi w miare komfortowy sposób pracę z klientem.
Zastanawiałam się gdzie mogłoby w domu sie to odbywac. Mieszkam z tesciami a my sami mamy jedno piętro,ALE NIESTETY AZ TYLE MIEJSCA U MNIE NIE MA;(.
Dom jest duzy i w nim troche pomieszczeń na moje szczescie,teściowie uzyczyli mi jednej kuchni pietro nizej i tam własnie wygenerowałam sobie moj pokój.:)

Nie posiadam zdj pokoju wczesniej nad czym ubolewam.

"""""
Pomieszczenie nie jest duze,ale wystarczające na moje potrzeby.
KOMODA
-centralnym punktem pokoju jest komoda lakierowana robiona na zamówienie oraz duze lustro.
Komoda-wymiary 120 szer,dl 85cm,głebokosc 50cm
komoda posiada 3 dlugie płytkie szuflady,3 półki na dole dosc pakowne
.Bardzo łatwa w utrzymaniu czystosci ze względu na materiał z którego została wykonana.
robiona na zamowienie ,cena ok 700zl(głownie za materiał bo robocizna była gratis)
LUSTRO
wymiary 105/105
mąz mi je robił wiec zaplacilam tylko za material ok 150zl
lustro,rama i farba ;)
TAPETA;
zakupiona w Tarnowie ,malutkim sklepie z samymi tapetami
2xrolka 29,90 akurat trafiłam na promocje tej tapety.
Tapeta na flizelinie dzieki czemu genialnie sie ją kladło i lepiej ze ściany bedzie schodzic jeli mi sie znudzi ;)+ klej do tapet ok 20zl




KRZESŁA/hokery
kremowy-179zl(dla klientek) sklep ,,MAJSTER''
szary z oparciem-150zl na allegro juz z przesyłka
stolik-IKEA 21zl
poduszka na kszesło-,,PEPCO'' 19,90
drzewko Bonsai -BIEDRONKA  35zl


PÓLKI;
MAJSTER-1 szt 45zl(90zl obie)


LAMPA;
,,MAJSTER''-110zl

FIRANKI/DEKORACJA OKNA
Firanki-2x29,90 ,,PEPCO''
STORCZYKI po 25zl 9gielda kwiatowa)
świeczki od 10-26zl(gielda kwiatowa)
osłonki na kwiatki (gielda kwiatowa) ok 8zl za duze osłonki


KOMODA IKEA
szer;40cm
glebokosc 50cm
dl;125cm
cena 341zl

(akurat mialam szczescie i kupilam ja na 10%znizce(promocja trwa do 25 sierpnia)
komoda posiada bajer w postaci lusterka schowanego pod pokrywa i miejsca na bizuterie.
Posiada dwie plytkie szufladki i 4 głebokie

Zegar ,,PEPCO''
19,90-rowniez na promocji





organizery IKEA do szuflad 19,90za 6szt (róznej wielkosci)

ZLEW SZKLANY;
OBI-130ZL

Nie licze szafki pod umywalke bo jest w trakcie robienia-na razie to prowizorka:)
nie policzylam farby,robocizny,
nie licze rowniez baterii,paneli poniewaz jak juz na maska skoncze gabinet pokaze Wam aktualizacje ze skonczonym pokojem  i cenami;)

cena ogólna wyposazenia i dodatkow mniej wiecej to;
2,213zl
bardzo malo,choc ulegnie zmianie ;)




''''''''
''''

Dajcie znac ja Wam przypadł do gustu mój makeup room i co byście jeszcze dodały.
Moze sie spodoba mi jakos pomysł i go Wam skradne :)

12 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko. Zazdroszczę profesjonalnie urządzonego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam profesjonalnie ;) ale dziekuje :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzieki..moze jeszcze nie idealnie ,ale trzeba sie cieszyc z tego co sie ma :)

      Usuń
  3. Super to sobie urządziłaś :) Świetnie, że mogłaś sobie pozwolić na umywalkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zaaranżowałaś to miejsce. Jest praktycznie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie to wszystko wygląda. Bardzo w moim guście urządzone :-).

    OdpowiedzUsuń